Perşembe, Kasım 12, 2015

SENİN HİSSENİN HİKAYESİ NE ?

İnternette hisselere yapılan yorumları görüyorsunuzdur. Topluyorlar, aşağıdan almaya çalışıyorlar, bu kadar küçük yatırımcı varken gitmez, biz satınca yükselir, ben aldım ya düştü, allah senin belanı versin vs. gibi... peki ben size soruyorum elinizdeki hissenin hikayesi ne?
Piyasa yükseliş trendinde mi genel olarak Hayır!
Hissenin olduğu sektör yükseliş trendinde mi Hayır!
Hissen karını arttırıyor mu Hayır! 3 hayırla uğurluyoruz, Spek abiniz kıyak geçmezse!

Mesela elinizdeki hisseye baştan beri anlattıklarımı uygulayın deyin ki bana benim hissede senin sisteme uyuyor. Ama geriye gidiyor deyin.

TACTR, HEDEF GİRİŞİM, GÜLER YATIRIM, MEPET VS gibi hisselerde olanları gördük. bir sürü insan mağdur oldu.

Şu da yanlış ya çok düştü daha da düşmez mantığı. Düşer arkadaşlar! Mesela Petrol 130 dolarlardan 35 dolara kadar düştü. Düşüş trendinde... 60 dolarlara gelince ya çok düştü daha da düşmez deyip alırsanız 35 dolarda soluğu alırsınız. Hep derler ya dibin dibi vardır. Evet dibin dibi vardır. Mesela ADESE hissesinde gördüm bunu ben 10 civarından şelaleye başladı millet 5 6 civarında daha da düşmez diye daldı 3 lerde durdur. Pegasus ta da oldu. 18 liradan halka arz oldu. Pegasus düşerken millet halka arz fiyatının da altına düşmez diye balıklama atladı. Sonuç 15-16 aralığına kadar düştü. Borsa jargonunda vardır ya; Düşen bıçak tutulmaz.

İşte trendler bu yüzden önemli. Stop koyarak bir hissenin trendini yakalayıp para kazanın. Ucuz malın vardır bir bokluğu bunu unutmayın.

Benim için zarar açıklayan bir firmanın hissesini almanın bir açıklaması olamaz. Bahis oynamakla farkı yoktur.

Daha yazılarım devam edecek ve uygulamalı örnekler yapacağız, Takip edin arkadaşlar. Yorumlarınıza da elimden geldiğince cevap vereceğim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rast gele yazılar

karışık yazılar