Cuma, Ağustos 04, 2017

Hisse ve kurum takaslar

26 şubat

Para girisi olan hisseler



Para cikisi olan hisseler



Alan kurumlar



Satım yapan kurumlar




........................ .............
23 subat

Para girisi olan hisseler



Para cikisi olan hisseler



Alan kurumlar



Satım yapan kurumlar



..............................

22 subat

Para girisi olan hisseler



Para cikisi olan hisseler



Alan kurumlar



Satım yapan kurumlar




......................


21 şubat

Para girisi olan hisseler




Para cikisi olan hisseler



Alan kurumlar



Satım yapan kurumlar



.....................................
20 Şubat

Para girisi olan hisseler




Sitemize destek olmak icin lutfen 1 adet reklama tiklayin

Para cikisi olan hisseler




Sitemize destek olmak icin lutfen 1 adet reklama tiklayin


Alan kurumlar




Sitemize destek olmak icin lutfen 1 adet reklama tiklayin

Satım yapan kurumlar


......................................
19 Şubat

Para girisi olan hisseler





Sitemize destek olmak icin lutfen 1 adet reklama tiklayin

Para cikisi olan hisseler




Sitemize destek olmak icin lutfen 1 adet reklama tiklayin

Alan kurumlar




Sitemize destek olmak icin lutfen 1 adet reklama tiklayin

Satım yapan kurumlar

2 yorum:

Rast gele yazılar

karışık yazılar