Perşembe, Ekim 05, 2017

Kredi Gecikmem Var Kredi Alabilir Miyim?

18 yaşını doldurmuş, düzenli bir geliri olan ve bu gelirini belgeleyebilen, kredi puanı uygun olan her müşteri kredi kullanabilir. Kredi puanı referans aralığı ve kredi kullandırma koşulları bankalara göre değişim gösterebilir. Kredi puanı sınırda olan müşteriler, devlet bankaları yerine özel bankaları tercih edebilirler. Özel bankaların çalışma şartları devlet bankalarına gore birazcık daha esnektir.




Kullanılan Banka Ürünlerinin Ödemesinin Gecikmesi

Kredisinden, kredi kartından ve ya kredili mevduat hesabından doğan borçları düzenli olarak ödeyen müşteriler kredi puanı konusunda sıkıntı yaşamazlar. Kredi Gecikmem Var Kredi Alabilir Miyim? Borcunu devamlı olarak geciktiren; aşırı borçlanması olan müşterilerin kredi puanları, kredi kullanmalarına engel olabilecek aşama de düşük olabilir. Yasal takip süreci başladıysa müşterilerin bankalardan kredi kullanmaları ihtimali yoktur. Müşteri için yasal takip süresi başlamadıysa ve kredi puanı düşükse belirli şartlarla kredi kullandırılabilir.

Kredi Kullanılacak Bankanın Maaş Müşterisi Olmak?

Kredi puanı sınırda olan müşteriler, öncelikli kredi tercihlerini maaş aldıkları bankalardan yapmalıdır. Aynı bankadan kullandığı kredi kartı, kredili mevduat hesabı şeklinde ürünlerde yapılan tertipli ödemeler bankanın kredi verme mevzusundaki kararsızlığını ortadan kaldırabilir. Banka, aylık taksit meblağının otomatik olarak müşterisinin maaşından kesilmesini de talep edebilir.

İpotek Karşılığı Kredi

Kredi puanı sınırda olan müşteriler için bankalar, müşterinin taşınmazları ve ya araçları üzerine ipotek koyarak kredi kullanmasını sağlayabilirler. Kredinin son taksiti ödendiğinde bankalar ipotek koydukları taşınmaz ve ya aracın üzerinden ipoteği kaldırırlar. İpotek mevzusunda bir problem yaşanmaması için müşteri son taksitini ösöylediğinde bankaya kredi kullanırken ipotek işlemi uygulanmış olduğunı hatırlatmalıdır.

Kefil Talebi

Bankalar, kredi kullandırma konusunda kararsız kaldıkları durumlarda müşteriden kefil talep edebilirler. Kefil talep etmek, alan kişi kredisini ödemezse bu borcu eğitim edebilecek bir başkasının olmasıdır. Bu yöntemle bankalar kendilerine güvence sağlar.

2 yorum:

  1. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil

Rast gele yazılar

karışık yazılar