Çarşamba, Mart 22, 2017

Güncel Hesap İşletim Ücretleri ve Aidat Almayan Bankalar

hesap işletim ücreti almayan bankalar



2017 Hesap İşletim Ücretleri ve ödenti Almayan Bankalar
Bankaların vadeli ve vadesiz mevcut hesaplardan yıllık olarak aldığı 2017 hesap işletim ücretlerini ve 2017 yılı hesap işletim ücreti almayan bankaları sizler için araştırdık. Öncelikle hesap işletim ücretinin ne için alındığından bahsedelim. Hesap işletim ücreti bankaların işlem, kağıt şeklinde masraflar için müşterilerinden yılın belirli dönemlerinde aldığı ücretlerdir. Genel anlamda bankalar 3 veya 6 aylık periyotlara bölerek bu ücreti sizden almaktadırlar. Hesap işletim ücreti bankadan bankaya değişiklik-göstermekte ve hesabınızda-para olduğu zaman kesilmektedir.

Hesap işletim Ücreti Kimlerden Alınmaz
Bankaların hesap işletim ücretini almadıkları bazı özel durumlar vardır. Bu durumlar;
◆ öğrencilerden,
◆ maaşını bu hesap üzerinden alanlardan,
◆ elektrik, su gibi faturalarını bu hesap üzerinden otomatik ödeme yönergeı verenlerden,
◆ sigorta ve ya bireysel emeklilik gibi hizmetleri kullananlardan,
◆ bazı özel kart sahiplerinden
bankalar hesap işletim ücretini almamaktadır. Daha detaylı bilgi için kartını kullandığınız bankaya müracaat etmeniz gerekmektedir.

Hesap İşletim Ücreti Almayan Bankalar
Kendi müşterilerinden senelik olarak hesap işletim ücreti kesmeyen bankalar mevcuttur. Bu bankalar genellikle müşterilerinden havale, EFT ve hesap işletim ücreti kesmemektedir. Hesap işetim ücreti kesmeyen bankalar içinde QNBFinansBank’ın bir bankası olan Enpara.Com, Türk iktisat Bankası TEB’e ilişik olan CepteTEB, YapıKredi bankasına ilişik olan Nuvo ve KuveytTürk SeninBankan bu bankalar arasındadır. Bu saydığımız bankalar müşterilerinden hesap işletim ücreti, EFT ve havale benzer biçimde işlemlerin ücretini almayan bankalardır. Genel anlamda bu bankalar bir tek online olarak çalışıp başvurularını da online olarak almaktadır bu nedenle başvurmadan önce bu bankaları araştırınız. Çünkü bu bankaların geneli şubesiz bankacılık sistemiyle çalışan bankalardır.

Bankaların 2017 Güncel Hesap İşletim Ücretleri
Hesap işletim ücreti alan bankalar ve ödeme periyorlarını aşağıya yazdık. Bu bankaların hesap aidatı miktarları senelik olmakla birlikte belirli alma periyorları bulunmaktadır.

Yapı Kredi Bankası Hesap İşletim Ücreti 
129 TL olmakla beraber, 6 aylık dönemlerde hesabınızdan 64,5 Lira kesilmektedir.

Finansbank Hesap İşletim Ücreti
153 TL olup kullandığınız hesaptan 3 ayda bir 38,25 TL kesilmektedir.

İş Bankası Hesap İşletim Ücreti 
108 TL olup 6 ayda bir doğrusu yılda 2 sefer hesap kartınızdaki miktardan 54 TL alınmaktadır.

İNG Bank Hesap İşletim Ücreti
126 TL alınmaktadır. Her ay tertipli olarak 10,5 Tl hesabınızdaki bakiyeye göre alınmaktadır.

Akbank Hesap İşletim Ücreti
132,6 TL alınan Akbank Mevduat Hesap işletim ücreti, senenin Haziran ve Aralık aylarında hesabınızdan tahsil edilmektedir.

Halkbank Hesap İşletim Ücreti 
78 TL hesap işletim ücreti bulunmakla birlikte. Aylık olarak 6,5 TL hesaplardan öğrenim edilmektedir.

Denizbank Hesap İşletim Ücreti 
137,4 TL toplam ücreti bulunmakla birlikte müşterilerden aylık olarak 11,45 TL çekilmektedir.

Güvence Bankası Hesap İşletim Ücreti: 
150 TL hesap kesintiı bulunan banka yılda iki defa 75 Tl müşterilerinden almaktadır.

HSBC Hesap İşletim Ücreti 
141,6 TL hesap işletim ücreti alan banka bireylerden aylık olarak 11,8 Tl olarak hesaplarından çekmektedir.

Ziraat Bankası Hesap İşletim Ücreti
80 TL olarak alınan hesap işletim ücreti 3 aylık periyotlarla 20 TL olarak hesaplardan alınmaktadır.

TEB Hesap İşletim Ücreti 
114 TL olarak alınan hesap işletim ücreti hesap kullanıcılarından 3 aylık periyotlarla öğrenim edilmektedir.

Anlattığımız bankalar dışındaki bankaların hesap işletim ücretlerini kurumsal sitelerindeki Ürün ve Hizmet Ücretleri kısmınden bakabilirsiniz. Hesap işletim ücretleriyle sormak istediğiniz soruları aşağıdaki yorum kısmınden sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Rast gele yazılar

karışık yazılar